sobota, 21 września 2013

A jesień trwa.

"A Jesień Trwa"
Pamiętam to mieniące się w różnych odcieniach niebo pokryte chmurami, które co chwila przybierały inny kształt. Patrząc w nie widziałem to co chciałem... Chociaż nie zawsze przybierały postać tego co było miłe. Cichy wiatr pchał je nad moją głową, jak na złość rzeźbiąc je w moje obawy. Mimo tego nie mogłem przestać patrzeć. Coś przyciągało mnie do tych fioletowo pomarańczowych obłoków. W końcu zamknąłem oczy wsłuchując się w śpiew dzikich ptaków, które wolne i tylko zdane na siebie latały z gałązki na gałązkę w pobliskim lesie. Ktoś potrząsną moje ramie. Otworzyłem wystraszony oczy gdyż nie słyszałem kroków. Ujrzałem przygnębioną, bladą buzię pochylającą się nade mną. Jej włosy opadały na moją twarz łaskocząc mnie w policzki. Złapałem ją za kark i przyciągnąłem bliżej delikatnie muskając wargi, zimne niczym lód a jednoczeście miękkie jak aksamit. Jestem jak fałszywa śpiąca królewna, która po pocałunku zamiast się budzić zasypia... Nie ma mnie, nie ma nas a jesień nadal trwa.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz